Asszem még sosem voltam ilyen ideges. Az ember általában kompromisszumokat hoz amikor szolgáltatást választ. Megpróbálja a legjobb ár-érték arányt megtalálni. Egy szempontban nincs kompromisszum: ha egy telefonos ügyfélszolgálaton konkrétan meg akarnak nevelni, azt nem tűröm! Inkább beintek és lépek. Annyi lehetőség van...
Viszlát Telenor!
2011.07.16. 20:07 zoldborso16
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://zoldborso.blog.hu/api/trackback/id/tr565431429
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
